Láttam az elképzeléseidet az ISVL-csoportban

Büszke vagyunk rá, hogy egy ilyen, ösztönző csoport tagja lehetek. Ahol a szerteágazó tevékenységek és életutak ellenére a közös pontokat keresi mindenki. Legyen szó álmokról vagy több éves, évtizedes tapasztalatokról, jellemzően igényes, minőségi tartalmak, elképzelések kerültek terítékre. Itt láttam meg a te bejegyzésedet is és megdöbbentettek az elképzeléseid és az elszántságod! Így már csak egy kérdésem maradt…

Megmutathatom másoknak is?

Ismered George Orwell Állatfarm: Tündérmese című szatirikus kisregényét?
Ő már 1945-ben megfogalmazta, hogy

Minden állat egyenlő

(de néhány állat egyenlőbb a többinél)

Ezzel te is, én is gyakran találkoztunk. Mert nő vagy. Vagy vidéken élsz. Nincs akkor tőke mögötted. Mert maguk alá temetnek a napi teendők. Mert kezdő vagy. Esetleg „túl” öreg.  De sorolhatnám még hosszasan, amiért valóban mindig is hátrányból indultál. És mégis vállalkozol? 

PONT MOST?

Mikor egyre drágábban és nehezebben lehet (új) ügyfeleket szerezni?

Nem beszélve az idődről, az árversenyről, a korábbi vevők megtartásáról, hogy minden tevékenységed napról napra egyre összetettebb tudást igényel. Hogy bár jó ideje csinálod, mégis egyre nehezebben jönnek az eredmények. S még akkor ott van az

s

Erősödő reklámzaj

s

Emelkedő költségek

s

Egyre tudatosabb vásárlók

s

Versenytársak

s

Folyamatosan változó környezet

 

Te pedig? Egyedül vagy? Közben pedig egy olyan felkészült és eredményes üzletkötőről álmodozol, aki heti hét nap 24 órában folyamatosan, fáradhatatlanul és sikeresen értékesíti termékeidet, amit rábízol. Teljesíti minden elvárásod, szinte mint egy gép. Jó lenne. Igaz?

Lehetek én is? Lehetek én is az az egy!
Az egyetlen egy!

(Vad Fruttik után szabadon)

Miért én?

A Covid alatt eladó sorba került az egyik ismert, hazai tulajdonú, női online életmód magazin. Nagyjából fél évig egyezkedtem a tulajdonsokkal az átvételről. Közben összeállt egy szuper női csapat – tanácsadók, szakértők, közép- és felsővezetők. Segítségükkel új rovatokat és minőségi tartalmat terveztünk a túltolt reklámcikkek és az idejétmúlt tartalom helyére. Akkor ez az álmom – a magazin jogainak megvásárlása és újraindítása – nem vált valóra. De most, ebben a csoportban, annyi, de annyi elkötelezett emberrel találkoztam, hogy úgy vélem, ez most velük, veled sikerülhet: felépíthetünk egy színvonalas életmód magazint.

Miért te?

A napi kihívásban ott szerepeltél te is számos elkötelezett és lelkes ember között, akik csodás szolgáltatásokkal, merész tervekkel és kemény munkával éppen a növekedés kapujában állnak. S hozzád hasonlóan bemutatkozás lehetőséget, illetve affiliate partnert keresnek.

Neked (is) van egy jó ötleted

S mások tarsolyában is ott lapul

N

Fizikai vagy digitális termék

N

Egy szuper szolgáltatás

N

Online rendezvény, tréning vagy tananyag

N

Egy könyv, hangos könyv, esetleg egy podcast sorozat

Ami könnyedén megállja a helyét a digitális térben. Érdekes, tartalmas, oktató vagy szórakoztató. Könnyed vagy vérkomoly. 

Ideje pénzre váltanod!

Mi a véleményed erről? Értékesíthetem én is a termékeidet?

MÁJVÉLY
Ez a felület a te eszközöd. Győződj meg róla!

De nem csak neked, hanem mindazoknak, akik minőségi tartalmat állítanak elő, hol szórakoztató módon, hol pedig  szakmaiságával tanítva, segítve másokat. Ezáltal nem csak a termékeidet és szolgáltatásaidat mutathatod meg, hanem a saját személyes márkádat is segít sikerre vinni.

Csatlakozz hozzánk és segíts nekem a névválasztásban!

MÁJVÉLY MAGAZIN

Életmód magazin

Egy olyan univerzális felület, amit hozzád hasonló elhivatott (akár leendő) vállalkozók szerkesztenek, ezzel segítve a nagyobb elérést, egymás termékeinek és szolgáltatásainak online illetve offline értékesítését. Itt

Z

Sokkal több embert érhetsz el

Z

Havonta 2-4 cikket posztolhatsz

Z

4:1:1 stratégia szerint

Z

Hirdetéseket és az értékesítési tölcséredhez

Z

Kérdőíveket helyezhetsz el, de

Z

Számos más megjelenési lehetőségből választhatsz

Anélkül, hogy fizetned kellene a cikkek vagy hirdetések megjelenéséért.

SZERKESZTŐSÉGI REGISZTRÁCIÓ

Nyilatkozat az adatvédelmi tájékoztató elfogadásáról

12 + 12 =

Értem én…tetszik is az ötlet, de…

Ugye Ismerős mondat? Nekünk is egy csokorra való jut belőle minden nap. Pedig ha tényleg vállalkozni akarunk, nagyobb elérést, több ügyfelet, nem kifogásokat, hanem megoldásokat kell keresnünk. Ehhez minden nap bővítjük a tudásunkat, inspirációt szerzünk​, s olyan eszközöket használunk, ami segíti céljaink elérését. Íme, 9 jellemző kifogás. Te melyiktől szabadulnál?  

s

...nekem már van honlapom

Ahová folyamatosan készül tartalom. Miért ne lehetne ugyanazt a tartalmat kissé megváltoztatni és több felületen is megmutatni? Egyszer dolgozol – sok helyen jelensz meg

Megoldva?

s

...nekem fizikai termékem van

A felület tökéletesen alkalmas fizikai termék értékesítésére is. Hiszen leírásokra, használati útmutatókra, tippekre, trükkökre mindenkinek szüksége van.

Megoldva?

s

...saját rendszerem van

Ismered, szereted, sokat költöttél rá. A MÁJVÉLY esetén nincs szükséged új rendszerre vagy a régi rendszered átalakítására. Folyamataidba – mint pl. csalitermék, kérdőív elhelyezése  – könnyedén beillesztheted és hatékony eszközként használhatod.

Megoldva?

s

...nem tudok programozni

Nem is szükséges. Készítsd el a tartalmat és én elhelyezem az oldalon.

Megoldva?

s

...nem akarok újabb jelentős költségeket

A MÁJVÉLY-ben talán ez a  legnagyszerűbb: bevezetéséhez és a használatához, ügyfelek eléréséhez nincs szükséged fejlesztésekre, s nincsen kiadásod vele. 

Megoldva?

s

...nem vagyok marketinges, se értékesítő

Ezért szeretném én ajánlani, sőt, egyenesen eladni a termékeidet, szolgáltatásaidat. Te legyél szakértő a saját területeden!

Megoldva?

s

...majd ha lesz időm

Megnyugtatlak, nem lesz. Egy vállalkozásban mindig van feladat, vannak teendők. És mindig ég a ház… Nem beszélve arról, hogy az élet is bőven produkál meglepetéseket. Időd akkor lesz, ha hatékonyan dolgozol, dolgoztatsz, használsz automata rendszereket.

Megoldva?

s

...én egy kisvállalkozás vagyok

Éppen ezért nem engedheted meg magadnak a multik luxusát, hogy milliókat szórj ki sikertelen kampányokra az ablakon vagy hogy minden apró feladatra külön embered legyen.

Megoldva?

s

...én még csak tervezem

Akkor ez a felület tökéletes számodra. Itt minden kockázat nélkül próbálhatod ki magad, hogy tudsz-e rendszeresen digitális tartalmat gyártani, tesztelheted magad, a leendő célközönségedet, finomíthatod az elképzeléseidet. Sőt, akár a SalesForm rendelési űrlapot is kipróbálhatod – ráadásul élesben!!! Itt megmutathatod önmagad.

Megoldva?

Használd, amit már ismersz és szeretsz!

És mutasd meg magad a MÁJVÉLY hasábjain is!

 

A te honlapod, a te alkalmazásod, a te rendszered. Ismered, szereted, használod. De miért ne készülhetne a tartalom – apróbb módosításokkal – több felületre? Éppen ezért készült úgy a „MÁJVÉLY”, hogy  programozók és fejlesztők nélkül, néhány kattintással „elhelyezhetők” legyen a tartalmad a felületen. Így automatizáltan termelhet neked is bevételt anélkül, hogy különösképpen foglalkoznod kellene vele. A passzív bevétel valóság. Tapasztald meg most!

 

Mire gondolok?

Hogy az ISVL csoport tagjaival közösen felépítünk egy új életmód magazint, ahol témánként 2-3 szerkesztővel dolgozunk. Akik kiegészítik és inspirálják egymást. Mi a véleményed erről? Csatlakoznál hozzánk?

Igen, örülnék neki!
N

Ez a felület köréd épül.

Köréd, az általad kínált szolgáltatásokra, termékekre. A tudásodra.

N

Véleményed befolyásolja mások szemléletét

Itt nem kell nickek és álnevek mögé bújnod. Bátran vállalhatod önmagadat.

N

Legyél hát e szellemi alkotó műhely tagja

melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában..

N

Legyünk jelen az olvasók mindennapjaiban

Hogy már kezdtem is több száz, majd több ezer olvasót érjünk el. Ehhez az út a minőségi tartalom.

N

Élmények, találkozások és nyomok

Termékeiden keresztül jelentős hatást gyakorolhatsz olvasóink világnézetére, értékrendjére és életmódjára, és inspirálhatod őket a változásra.

Z

Életmód

Z

Utinapló

Z

Párkapcsolat

Z

Gyereknevelés

Z

Fogadó óra

Z

Gourmet guide

Z

Ház és kert

Z

Fitten

Z

Időszakos témák

Z

Házi orvos

Persze ez sem való mindenkinek!

 

 

Sok módja van annak, hogy sikeresen vállalkozhass. De ha tényleg eredményeket akarsz, akkor a megoldásokat kell keresned.  Persze, ha…

Nem szeretnél eladni

Pedig bevétel csak a terméked vagy szolgáltatásod értékesítéséből lehet.

Nincs időd

Mindig van mit csinálni, bőven akadnak valós és látszatfeladatok, ha kifogásokat keresünk.

Csak saját rendszert használsz

és úgy véled, mi nem tudja az értékesítésedet hatékonyabbá tenni.

Ha mégis meggondolod magad…

Megvalósítatlan ötlete, túldédelgetett álmai mindenkinek van. Mi minden nap azon dolgozunk, hogy ezek az elképzelések – egy kis segítséggel- megvalósulhassanak. …számíthatsz ránk, hiszem 2003 óta számos iparágban segítettük megbízóinkat olyan üzletviteli illetve üzletfejlesztési kérdésekben, melyek tervezéskor, feladatmegvalósításkor, vagy mindezt megelőzően merülnek fel.

 

…Mi segítünk neked

Kérdések és válaszok

Elakadtam, tudtok segíteni?

Mi itt a Médiaversumban azért dolgozunk, hogy az értékesítésed zökkenőmentes és valóban sikeres lehessen. Ha elakadtál, kérdésed vagy észrevételed akadt, szívesen segítünk neked emailban, chatben vagy telefonon is.

Milyen tartalmat tehetek ki az oldalra?

Szöveges tartalmat, videókat és hanganyagot egyaránt.

Mi a helyzet a konkurenciával?

Egy-egy témakörben 2-3 emberrel szeretnék együttdolgozni. Így nem konkurensek, hanem egymást kiegészítő partnerek, katalizátorok lehettek.

Kell egyeztetnem bárkivel is a tartalomról?

Igen és nem.

A tartalomgyártásodba, sorozataidba, hirdetéseidbe, stb.  alapjában véve nem szólunk bele.

Bizonyos tartalmakat nem jeleníthetünk meg az oldalon. Ez lehet tartalmi, formai, jogi, stb. ok. Ilyen esetben jelezni fogom neked, hogy milyen változások szükségesek. Ha erre nincs mód, akkor eltávolítom a tartalmat az oldalról.

Másrészt viszont érdemes az adott rovat további íróival egyeztetned, hogy ne legyenek, duplikációk, lehessen kooperálni, stb.

Hogyan jelenhetek meg?

Rovatodban 4:1:1 stratégiában jelenhetnek meg olyan tartalmak, melyek a tartalomra vonatkozóan 50-70%-ban nem jelentek meg máshol.

Hogyan készíts tojásos rizst?

a) Tegyél a lábasba 3 dl vizet, adj hozzá némi sót. A forrásba lévő vízbe tegyél egy bögre rizst. Főzd meg a rizs. Ha kész, adj hozzá tojást. A tojás nagyon hasznos és finom. Egészséges. Tálaláskor díszítsd piros kaliforniai paprikával

b) Tegyél a lábasba 3 dl vizet, adj hozzá némi sót. A forrásba lévő vízbe tegyél egy bögre rizst. Főzd meg a rizs. Ha kész, adj hozzá tojást. A rizs nagyon hasznos fogyókúra és az egészséges táplálkozás szempontjából. Tálaláskor díszítsd piros kaliformiai paprikával

Minden tartalom alján „globális” tartalomként jelennek meg az adataid, hivatkozásaid, stb. Vagyis, ha változtatnál a termékeden, akkor egy kattintással minden korábbi tartalmad alatt is a friss, aktuális kampányod fog megjelenni.

Kati

dietetikus

 

——————————————

Ismered a cukorbetegség 5 legfontosabb tünetét? Kattints ide a válaszokért!

Kipróbálhatod a SalesForm rendszert.

Az általad megadott tartalom alapján elkészítjük neked a rendelési űrlapodat. S ha bevált nálad, akkor segítünk a saját Salesform rendszered és értékesítési tölcséred felépítésében is. 

Mi lesz a tartalmaimmal, ha már nem írok nektek?

Előfordulhat, hogy több lábon állsz és döntened kell, melyik témát viszed tovább. Ilyenkor a cikkeid továbbra is fennmaradnak a felületen. Fura lenne, ha kedvelt és keresett tartalmak hirtelen köddé válnának. Ugye? A te neveddel, viszont a linkek, stb. már más helyre fognak mutatni. Ebben tehetsz te is javaslatot. Pl. átadod valakinek a rovatodat. Vagy hagyod, hogy erről az adott téma írói dönthessenek. 

Nem kaptál minden kérdésedre választ? További segítségre vagy információkra van szükséged? Lépj velünk kapcsolatba, szívesen

segítünk

Csörögj ránk!

MÁJVÉLY MAGAZIN

Életmód magazin

Egy olyan univerzális felület, amit hozzád hasonló elhivatott (akár leendő) vállalkozók szerkesztenek, ezzel segítve a nagyobb elérést, egymás termékeinek és szolgáltatásainak online illetve offline értékesítését. Itt

Z

Sokkal több embert érhetsz el

Z

Havonta 2-4 cikket posztolhatsz

Z

4:1:1 stratégia szerint

Z

Hirdetéseket és az értékesítési tölcséredhez

Z

Kérdőíveket helyezhetsz el, de

Z

Számos más megjelenési lehetőségből választhatsz

Anélkül, hogy fizetned kellene a cikkek vagy hirdetések megjelenéséért.

SZERKESZTŐSÉGI REGISZTRÁCIÓ

Nyilatkozat az adatvédelmi tájékoztató elfogadásáról

5 + 2 =